Monday 21 December 2015

Perabot Kayu Pallet

Trend sekarang...semua nak pallet...semua nak nmpak ala2 hipster...kalau kat jb...ada #kilangbateri...semua nmpak cun...semua nmpak molek...simple...cantik...

Saya pun terkesima bila mula2 tengok hasil tangan org lain...pallet buangan jadi barang hiasan...jadi perabot...sana sini buka kafr...kedai makan...restoran...mesti sikit2 nak terapkan motif kayu pallet...tak kira la kayu pallet itu yang biasa2 sampailah ke pallet kayu pine....

Asal ada idea...mesti jadi cantik...dari sampah jadi duit....lantaran ini jugala saya mula jinak2 buat perabot pallet...mula2 buat tempat sangkut kunci...pakai yang buang2 je...sekarang????....kene order pallet...sebab xcukup bahan nak tampung order....

Kalau nak kata mahir tu idak ler....nak kata pandai tu pun jauh skali...semua ikut idea yang muncul tiba2...sampai satu masa...ada tempahan...nak buat xcukup tangan...nak bagi harga pun xtau...sebab saya cume buat atas dasar minat je....

Bezanya mungkin perabot yang kami hasilkan dari kayu pallet ni dibuat dengan penuh kasih sayang...hehehe...

Kalau ada yang berminat nak tempah...silakan...kalau ada design sendiri lagi bagus....

Just call/sms/wasap
0173754787   (azhan)

Boleh gak kunjungi page fb kami;

ZAS Equipment & Services

Atau

Perabot Terpakai Terbaik


Kalau ada yang nak singgah kedai kami...kunjungan anda dialu-alukan...

No. 14 & 33, Jalan Sri Perkasa 2/1, 

Taman Tampoi Utama, JB


Berikut adalah antara hasil kerja kami...

2 comments:

  1. saya nk design rak seperti rak kaca untuk helmet
    tapi saya nk berbingkaikan kayu pallet dlm 3 level..agak agak berapa dana yang saya perlu sediakan?

    ReplyDelete
  2. Kalau untuk buat katil double berapa kos ya

    ReplyDelete